Najczęściej zadawane pytania
Wszystkie nasze zamówienia mają normalny czas dostawy 1-5 dni roboczych. Jeśli nie otrzymałeś od nas zamówienia w ciągu 5 dni roboczych, możesz skontaktować się z nami przez e-mail. Aby śledzić swoje zamówienie, możesz użyć numeru śledzenia, który otrzymałeś od nas pocztą.
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, zalecamy skontaktowanie się z nami. Jesteśmy odpowiedzialni za Twoją przesyłkę i jesteśmy po to, aby Ci pomóc. Jeśli poczta nie jest w stanie dostarczyć paczki na Twoją skrzynkę pocztową, otrzymasz SMS-em wiadomość o odbiorze. Paczka zostanie następnie dostarczona do najbliższego urzędu pocztowego/poczty w sklepie.
Jeżeli numer śledzenia nic nie pokazuje, znaczy to, że jeszcze kurier nie odebrał paczki. Śledzenie zaktualizuje się jak paczkę odbierze kurier.
Ważne jest, aby zrobić zdjęcie paczki i zachować uszkodzone przedmioty do czasu zakończenia reklamacji.