Najczęściej zadawane pytania

Wszystkie nasze zamówienia mają normalny czas dostawy 1-5 dni roboczych. Jeśli nie otrzymałeś od nas zamówienia w ciągu 5 dni roboczych, możesz skontaktować się z nami przez e-mail. Aby śledzić swoje zamówienie, możesz użyć numeru śledzenia, który otrzymałeś od nas pocztą. 

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, zalecamy skontaktowanie się z nami. Jesteśmy odpowiedzialni za Twoją przesyłkę i jesteśmy po to, aby Ci pomóc. Jeśli poczta nie jest w stanie dostarczyć paczki na Twoją skrzynkę pocztową, otrzymasz SMS-em wiadomość o odbiorze. Paczka zostanie następnie dostarczona do najbliższego urzędu pocztowego/poczty w sklepie.

Nie ma żadnych opłat od zamówień u nas. Płacisz tylko cenę, którą widzisz na naszej stronie.
Zamawiasz tyle, ile chcesz.

Jeżeli numer śledzenia nic nie pokazuje, znaczy to, że jeszcze kurier nie odebrał paczki. Śledzenie zaktualizuje się jak paczkę odbierze kurier.

Otrzymałeś od nas wadliwy produkt? To nie powinno się zdarzyć. Dlatego ważne jest, aby zająć się wadliwymi produktami i skontaktować się z nami, abyśmy mieli możliwość dalszej pomocy. Jeżeli wadliwy produkt zostanie wyrzucony przed pełnym rozpatrzeniem reklamacji, istnieje ryzyko, że reklamacja nie zostanie uwzględniona.

Ważne jest, aby zrobić zdjęcie paczki i zachować uszkodzone przedmioty do czasu zakończenia reklamacji.

Niestety nie posiadamy sklepu ani punktu odbioru. Wszystkie nasze zamówienia są wysyłane na Twoją skrzynkę pocztową.
Niestety, nie wysyłamy za granicę.